Uslovi poslovanja

Opći uvjeti poslovanja JURHAN internet trgovine

kojim se utvrđuju uvjeti poslovanja između prodavatelja i kupca

1. Prodavač u online trgovini Jurhan je tvrtka

Jurhan s.r.o. sa sjedištem
Zlatovská 2425
911 05 Trencin
Slovačka Republika

2. Kupac u internetskoj trgovini je svaka fizička ili pravna osoba koja pošalje elektronički obrazac s narudžbom robe.

3. Prilikom narudžbe kao fizička osoba - nepoduzetnik molimo da navedete svoje ime, prezime, adresu na koju treba dostaviti robu, broj telefona i e-mail. Ukoliko ste zainteresirani za kupnju kao pravna osoba/poduzetnik, molimo da nas kontaktirate za detaljnije uvjete.

4. Prihvaćanje narudžbe robe od strane operatera, a time i sklapanje kupoprodajnog ugovora, događa se nakon potvrde ove ispravno i potpuno ispunjene narudžbe u elektroničkom obliku (e-mail) od strane operatera. Nakon slanja vaše narudžbe, na e-mail adresu koju ste unijeli bit će poslana potvrda o primitku narudžbe, a kasnije i dodatne informacije o statusu vaše narudžbe (npr. narudžba je obrađena, roba poslana, roba su trenutno rasprodane itd.).

5. Pod mjestom izvršenja kupoprodajnog ugovora podrazumijeva se sjedište operatora. Robu će dostaviti operater korištenjem usluga trećih osoba (ugovorni prijevoznik, kurirska služba), ili će robu dostaviti operater vlastitim sredstvima ili će na temelju dogovora s kupcem roba biti spremna za dostavu kod operatera. Isporuka robe se obavlja predajom kupcu ili predajom robe na prijevoz ugovorenom prijevozniku. Vlasništvo nad robom se prenosi na kupca isporukom robe uz odložni uvjet plaćanja kupoprodajne cijene navedene u narudžbi u cijelosti. Do prijenosa prava vlasništva s operatora na kupca, kupac ima sve obveze skrbnika stvari te je dužan proizvode i usluge o vlastitom trošku sigurno pohraniti i označiti na način da ih je moguće identificirati kao robu operatera. pod svim okolnostima.

6. Operater će isporučiti robu kupcu u najkraćem mogućem roku nakon primitka elektroničke narudžbenice unutar rokova isporuke navedenih na web stranici operatera. Kupac je suglasan s produljenjem roka isporuke ukoliko to zahtijeva proizvodnja naručene robe ili druge okolnosti. U slučaju da operater nije u mogućnosti isporučiti svu naručenu robu kupcu u dogovorenom roku, obavijestit će kupca o ovoj situaciji u najkraćem mogućem roku i obavijestiti ga o očekivanom roku isporuke naručene robe ili predložiti dostavu zamjenske robe. Ukoliko kupac naruči robu nestandardnih dimenzija ili težine, operater će s kupcem pojedinačno dogovoriti uvjete plaćanja i dostave.

7. Ukoliko robu dostavlja ugovorni prijevoznik, naručitelj daje operateru pravo da ugovorenom prijevozniku dostavi potrebne osobne podatke u svrhu dostave robe (ime/naziv tvrtke, adresa, broj telefona).

8. Prilikom preuzimanja robe kupac će dobiti potvrdu o primitku robe koja je ujedno i dokaz o plaćanju robe u slučaju plaćanja pouzećem. Dokaz o primitku robe je i pismena narudžba robe. Kupac će uz isporučenu robu dobiti porezni dokument s obračunom nabavne cijene i PDV-a.

9. U slučaju da kupac ne plati i ne preuzme naručenu robu, osim u slučaju oštećenja robe prilikom dostave (pošiljka se vraća kao neisporučena, bez krivnje operatera, npr. ako ugovorni prijevoznik nije izvršio isporuku robe). pronašao primatelja, nije obavijestio o čuvanju pošiljke, naručitelj nije greškom ili namjerno preuzeo pošiljku i sl.), operater može zahtijevati naknadu štete nastale povredom obveze na koju se primjenjuje ugovorna kazna . Kupcu koji nije primio narudžbu bit će poslana e-poruka s informacijama o tome što dalje učiniti s narudžbom. Kupac ima 14 dana od datuma slanja poruke da odgovori na ovaj zahtjev. Ukoliko kupac zatraži ponovno slanje vraćene pošiljke, operater će na ukupnu cijenu pošiljke naplatiti drugu manipulativnu naknadu i poštarinu prema važećem cjeniku. Ponovno slanje vraćene pošiljke na ovaj način moguće je samo uz uplatu unaprijed. Ukoliko kupac ne odgovori na zahtjev operatera u navedenom roku, narudžba će biti stornirana od strane operatera.

10. Kupac kao fizička osoba (nepoduzetnik) ima pravo odustati od ugovora u roku od 14 radnih dana od primitka robe, sukladno zakonu. U tom slučaju kupac kontaktira operatera i šalje mu pisanu izjavu (ne putem elektroničkih sredstava komunikacije) o odustajanju od ugovora, uz navođenje broja narudžbe, datuma kupnje i broja računa ili točne adrese za financijsku nagodbu. Kupac će kupljenu robu u izvornom stanju u kakvom je primio (uključujući dokumentaciju, pribor itd.) poslati o vlastitom trošku, zajedno s originalnim dokazom o kupnji, natrag na adresu operatera (ali ne pouzećem). Kupac nema pravo odustati od ugovora ako je robu osobno preuzeo kod operatera. Operater se obvezuje kupcu izvršiti povrat plaćene cijene predmetne robe u roku od 14 kalendarskih dana od dana primitka vraćene robe na isti način na koji je roba plaćena, osim ako kupac ne zatraži drugačije. Ukoliko je vraćena roba oštećena, rabljena, dotrajala ili nekompletna, operater (prodavatelj) može ostvariti pravo na naknadu štete u parničnom postupku pred nadležnim sudom.

11. Kupac ne može odustati od kupoprodajnog ugovora, čiji je predmet pružanje usluge, ako je uslugu počeo izvršavati uz pristanak kupca prije isteka roka za odustanak od kupoprodajnog ugovora izrađeni prema posebnim zahtjevima kupca, ako se radi o robi namijenjenoj samo jednom kupcu, za robu koja se ne može vratiti zbog svojih svojstava (npr. iz higijenskih razloga) ili za robu koja je podložna brzom kvarenju.

12. Operater zadržava pravo promjene cijena. Cijena je važeća kako je navedena u e-poruci kojom se potvrđuje obrada narudžbe. U cijenu nisu uključene konzultantske usluge, troškovi dostave ili bilo koji drugi troškovi, osim ako nije navedeno u opisu proizvoda. Cijena robe utvrđuje se prema važećem cjeniku. Snižene (akcijske) cijene robe jasno su označene simbolima (kao što su "rasprodaja" ili "rasprodaja"). Akcijske cijene vrijede do isteka zaliha ili za vrijeme trajanja akcije.

13. Ukoliko se kupac trenutno nalazi ili živi u inozemstvu, operater može s kupcem pojedinačno dogovoriti uvjete plaćanja i isporuke.

14. Uvjeti jamstva regulirani su reklamacijskim postupkom.

15. Operater ne snosi odgovornost za kašnjenje isporuke robe uzrokovano dostavljačem (pošta, kurir) ili navođenjem netočne adrese kupca. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robu dobro pregledati od strane dostavljača i svojim potpisom na potvrdi o primitku robe potvrditi primitak robe. Ukoliko je pošiljka vidljivo oštećena ili uništena, kupac je dužan odmah kontaktirati operatera bez preuzimanja pošiljke. U takvim slučajevima reklamacija za neisporuku robe krivnjom dostavljača ili oštećenje robe uzrokovano dostavljačem mora se uputiti izravno dostavljaču. Reklamacije na mehanička oštećenja robe nastale u transportu, čiji je primitak bez nedostataka kupac potvrdio dostavljaču, operater neće priznati opravdanim te kupcu neće izvršiti izvršenje reklamacije.

16. Sve zaprimljene elektroničke narudžbe robe smatraju se prijedlogom za sklapanje kupoprodajnog ugovora i ne obvezuju. Kupac ima pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga bilo kada prije slanja robe, putem e-pošte ili telefonom. Operater ima pravo otkazati narudžbu u slučaju neisporuke robe zbog više sile, zbog prestanka njezine proizvodnje, zbog njezine prodaje ili zbog nemogućnosti isporuke po cijeni navedenoj u online trgovina. U svim tim slučajevima operater obavještava korisnika. Operater je dužan osigurati mogućnost isporuke zamjenske robe. Kupac ima pravo odbiti mogućnost isporuke zamjenske robe i odustati od narudžbe za navedenu robu. U slučaju plaćanja kupoprodajne cijene ili njenog dijela, nakon otkazivanja narudžbe, sredstva će biti vraćena kupcu u roku od 14 kalendarskih dana na isti način na koji je plaćena roba, osim ako kupac ne zatraži drugačije.

17. Kupac izjavljuje da je suglasan u skladu s odredbama akt br. 18/2018 Zb. o zaštiti osobnih podataka s izmjenama i dopunama, tako da operater obrađuje i pohranjuje svoje osobne podatke, posebno one koji su gore navedeni i/ili koji su nužni za obavljanje djelatnosti operatera, te ih obrađuje u svim svojim informacijskim sustavima. Ovu suglasnost korisnik daje operateru na neodređeno vrijeme. Kupac može u bilo kojem trenutku povući suglasnost za obradu osobnih podataka pisanim putem (e-mailom, pismom) ili telefonski, na temelju čega će operater izbrisati njegove osobne podatke iz svoje baze.

Osobne podatke obrađujemo po sljedećim pravnim osnovama:
Izvedba i sklapanje ugovora
Velik dio Vaših osobnih podataka potreban nam je kako bismo s Vama mogli sklopiti kupoprodajni ili drugi ugovor o robi ili uslugama koje želite kupiti od nas. Čim sklopimo ugovor, obrađujemo Vaše osobne podatke kako bismo Vam uredno isporučili kupljenu robu, odn kako bismo Vam uredno pružili kupljene usluge. Na temelju ove pravne osnove prvenstveno obrađujemo podatke o naplati i isporuci.

Legitimni interes
Vaše osobne podatke također koristimo kako bismo vam pružili relevantan sadržaj, odnosno sadržaj koji vas zanima. Na temelju legitimnog interesa prvenstveno obrađujemo osobne podatke koje obrađujemo automatski i kolačiće.
Iz istog pravnog razloga, vama, našim kupcima, možemo poslati e-poštu i SMS poruke. Obrada Vaših osobnih podataka po ovoj pravnoj osnovi događa se i tijekom nadzora putem kamera u našim prostorijama.

18. Nakon predaje narudžbe ili registracije kupac može primati poruke o ponudi roba, promocija i usluga prodavatelja. Kupac može otkazati slanje u bilo kojem trenutku putem poveznice navedene u e-porukama koje će mu biti dostavljene.

19. Na poslovne odnose (kao i druge pravne odnose koji iz njih mogu proizaći) s fizičkim osobama koje ne djeluju u okviru svoje poslovne djelatnosti pri sklapanju poslovnih ugovora iz ovih OUP-a, osim općih odredbi Građanskog zakona, primjenjuju se i, posebnim propisima, posebice Zakonom br. 108/2000 o zaštiti potrošača u prodaji od vrata do vrata i poštom, Zakon br. 250/2007 o zaštiti potrošača.

20. Naručitelj i Operater su suglasni da elektronički oblik komunikacije, posebice putem elektroničke pošte i Interneta, u potpunosti priznaju valjanim i obvezujućim za obje ugovorne strane. Elektronički oblik komunikacije nije prihvatljiv u slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora.

21. Slanjem narudžbe Kupac potvrđuje da je pročitao ove Opće uvjete i da se s njima u cijelosti slaže. Bez obzira na ostale odredbe ovih Općih uvjeta, operater nije odgovoran kupcu za izgubljenu dobit, izgubljenu priliku ili bilo koje druge neizravne ili posljedične gubitke zbog nemara, kršenja kupoprodajnog ugovora ili nastale na bilo koji drugi način. Ako se bilo koja odredba ovih Općih uvjeta dokaže nevažećim ili neprovedivim, u cijelosti ili djelomično, od strane nadležnih tijela Slovačke Republike, valjanost i provedivost ostalih odredbi Općih uvjeta i preostalih dijelova relevantnih odredbi Općih uvjeta bit će ostaju nepromijenjeni.

22. Opći uvjeti vrijede u tekstu navedenom na web stranici operatera na dan slanja elektroničke narudžbenice, osim ako nije izričito drugačije dogovoreno između obje strane.
Operater zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta. Obveza pisane obavijesti o promjenama Općih uvjeta ispunjava se objavom na web stranici trgovine.

23. Eventualni sporovi između Jurhan s.r.o. i Kupca mogu se rješavati i izvan suda. U tom slučaju, kupac - potrošač može se obratiti tijelu za izvansudsko rješavanje sporova, kao što je slovačka trgovačka inspekcija, ili riješiti spor putem određene ODR platforme. Prodavatelj preporuča kupcu da prvo kontaktira tvrtku Jurhan s.r.o. prije pristupanja izvansudskom rješavanju spora.

24. UPUTA O ODGOVORNOSTI PRODAVATELJA ZA NEDOSTATKE ROBE
1. Ako se radi o otklonivom nedostatku, potrošač - kupac ima pravo na njegovo besplatno otklanjanje, pravodobno i propisno. Prodavatelj je dužan nedostatak ukloniti bez nepotrebnog odgađanja. Potrošač - kupac može umjesto otklanjanja nedostatka zahtijevati zamjenu stvari, odnosno ako se nedostatak odnosi samo na dio stvari, zamjenu dijela, ako to ne uzrokuje nerazumne troškove za prodavatelja s obzirom na cijenu robe ili ozbiljnosti nedostatka.
Prodavatelj uvijek može umjesto otklanjanja nedostatka zamijeniti artikal s nedostatkom neispravnim, ako to ne uzrokuje veće poteškoće kod potrošača - kupca.

2. Ako se nedostatak ne može otkloniti i onemogućuje pravilnu uporabu stvari kao da je stvar bez nedostataka, potrošač - kupac ima pravo zamijeniti stvar ili ima pravo odustati od ugovora. Ista prava ima potrošač - kupac, ako su nedostaci otklonjivi, ali ako potrošač - kupac ne može ispravno rabiti stvar zbog ponovnog javljanja nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka. Ukoliko postoje drugi neotklonjivi nedostaci, potrošač – kupac ima pravo na razuman popust na cijenu artikla.

3. Prodavatelj je upoznao potrošača – kupca s njegovim pravima koja proizlaze iz odredaba § 622 Građanskog zakonika (točka a. ovoga članka) i prava koja proizlaze iz odredaba § 623. Građanskog zakonika (točka b. ovog članka) postavljanjem ovog Reklamacijskog postupka na odgovarajuću podstranicu e-trgovine prodavatelja, a potrošač – kupac ga je imao priliku pročitati prije slanja narudžbe.

 

Ovi Opći uvjeti vrijede od 1. siječnja 2025. i u potpunosti zamjenjuju dosadašnje Opće uvjete. Operater zadržava pravo izmjene Općih uvjeta bez prethodne najave.

 

Postavke privatnosti

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaš posjet ovoj web stranici, analizirali njezinu izvedbu i prikupili podatke o korištenju. U tu svrhu možemo koristiti alate i usluge trećih strana, a prikupljene podatke možemo prenijeti partnerima u EU, SAD-u ili drugim zemljama. Klikom na "Prihvati sve kolačiće" pristajete na ovu obradu. Možete pronaći detaljne informacije ili prilagoditi svoje želje u nastavku.

Izjava o privatnosti

Prikaži detalje
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Prijava