Reklamacija robe

Po preuzimanju proizvoda ste utvrdili da je nešto slomljeno ili oštećeno? Jako nam je žao zbog toga. Pokušat ćemo vam reklamaciju maksimalno pojednostaviti.

  • jamstvo na proizvod pružamo do 24 mjeseca
  • reklamaciju ćemo riješiti u roku od 30 radnih dana

Kako reklamirati proizvod

  1. Ispunite jednostavan obrazac za reklamaciju koji možete pronaći ispod.
  2. U narednim radnim danima posvetit ćemo se vašoj reklamaciji i, ako bude potrebno, kontaktirat ćemo vas kako bismo dogovorili detalje reklamacije.
  3. Ako bude potrebno vratiti reklamirani proizvod kod nas, obavijestit ćemo vas o tome i dogovoriti način dostave.
  4. Prema dogovoru, oštećeni proizvod ćemo zamijeniti ili poslati novi.

 

Obrazac za reklamaciju

Informacije o narudžbi

Fotografije oštećenja

Captcha

i

 Polja označena * su obavezna.

_______________________________________________________________________________________________________

Naši operateri stoje vam na raspolaganju ako imate pitanja ili samo trebate savjet.

Postavke privatnosti

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaš posjet ovoj web stranici, analizirali njezinu izvedbu i prikupili podatke o korištenju. U tu svrhu možemo koristiti alate i usluge trećih strana, a prikupljene podatke možemo prenijeti partnerima u EU, SAD-u ili drugim zemljama. Klikom na "Prihvati sve kolačiće" pristajete na ovu obradu. Možete pronaći detaljne informacije ili prilagoditi svoje želje u nastavku.

Izjava o privatnosti

Prikaži detalje
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Prijava